CAN:s bibliotek

Marknadsföring av alkohol i sociala medier [Elektronisk resurs]
Komihåglistan är tom
Vis
Titel och upphov
  • Marknadsföring av alkohol i sociala medier [Elektronisk resurs]
Utgivning, distribution etc.
  • Stockholm : Centralförbundet för alkohol- och narkotikaupplysning, 2019
Fysisk beskrivning
  • 8 sidor illustrationer
Serietitel - ej biuppslagsform
  • Fokusrapport ; 04
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning
  • I samarbete mellan CAN och Helsingfors Universitet har marknadsföring av alkohol via sociala medier undersökts. Alkoholproducenters konton i sociala medier följdes under januari 2014, 2016 och 2017. CAN:s fokusrapport 04 beskriver särskilt de svenska förhållanden.
Term
Indexterm - Okontrollerad
Personnamn
Institutionsnamn
  • Centralförbundet för alkohol- och narkotikaupplysning Utgivare
ISBN
  • 9789172782976
*00002535cam a22005297a 4500
*00129365
*00520190429142848.0
*007cr |||   |||||
*008190425s2019    sw |||||o|||||000 ||swe|c
*020  $a9789172782976
*0247 $aurn:nbn:se:can-2019-4$2urn
*0247 $ahttps://www.can.se/contentassets/502da146ef3a46cdb5871f0c9e9b3fe9/fokusrapport_04_2019.pdf$2uri
*0247 $5APIS$aurn:nbn:se:can-2019-4$2urn
*035  $a(SE-LIBR)1b3n7h0dzndf5qn6
*0410 $aswe
*1001 $aSvensson, Johan,$d1965-$4aut
*24510$aMarknadsföring av alkohol i sociala medier$h[Elektronisk resurs] /$cJohan Svensson, Mikaela Lindeman, Emmi Kauppila, Anu Katainen & Matilda Hellman.
*264 1$aStockholm :$bCentralförbundet för alkohol-  och narkotikaupplysning,$c2019
*300  $a8 sidor$billustrationer
*336  $atext$btxt$2rdacontent
*337  $acomputer$bc$2rdamedia
*4901 $aFokusrapport ;$v04
*506  $agratis
*520  $aI samarbete mellan CAN och Helsingfors Universitet har marknadsföring av alkohol via sociala medier undersökts. Alkoholproducenters konton i sociala medier följdes under januari 2014, 2016 och 2017. CAN:s fokusrapport 04 beskriver särskilt de svenska förhållanden.
*650 4$aAlcoholic beverages
*650 4$aAdvertising
*650 4$aSocial media
*650 4$aSweden
*650 4$aFinland
*653  $aAlkoholdrycker
*653  $aSociala medier
*653  $aReklam
*653  $aMarknadsföring
*653  $aSverige
*653  $aFinland
*7001 $aLindeman, Mikaela$4aut
*7001 $aKauppila, Emmi$4aut
*7001 $aKatainen, Anu$4aut
*7001 $aHellman, Matilda$4aut
*7102 $aCentralförbundet för alkohol- och narkotikaupplysning$4pbl$0111176
*830 0$aCAN:s fokusrapport ;$v04
*85640$uhttp://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:can-2019-4$zFulltext
*85640$uhttps://www.can.se/contentassets/502da146ef3a46cdb5871f0c9e9b3fe9/fokusrapport_04_2019.pdf$zFulltext
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Dokument 
Sänd till