Hylla
Titel och upphov Strategi för samverkan : kring barn och unga som far illa eller riskerar att far a illa
Utgivning, distribution etc. Myndigheten för skolutveckling : Rikspolisstyrelsen : Stockholm : Socialstyrelsen, 2007
Upplaga
Fysisk beskrivning
Anmärkning: Allmän
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Rapporten som helhet vänder sig till personer på alla nivåer som har till upgift att samverka kring barn och ungdomar. Syftet med denna övergripande strategi och fördjupningsmaterialet är att vara en utgångspunkt och ett stöd i arbetet med att ta fram lokala strategier för samverkan, med inriktning på målgruppen barn och ungdomarsom far illa eller riskerar att far a illa . (Från syftet)
Term
Indexterm - Okontrollerad
Institutionsnamn Sverige. Myndigheten för skolutveckling Utgivare
ISBN
*00002287cam 122005897a 4500
*00126561
*00520080721141916.0
*008071003s2007 sw ||||e f00| ||swe c
*020 $a978-91-85483-60-0$x978-91-85483-60-0
*035 $a(SE-LIBR)10559110$x10559110
*24510$aStrategi för samverkan :$bkring barn och unga som far illa eller riskerar att far a illa
*250 $a1. uppl.
*260 $aStockholm :$bMyndigheten för skolutveckling :$bRikspolisstyrelsen :$bSocialstyrelsen,$c2007$y2007
*300 $a62 s.
*500 $a2. tr., 2008
*5208 $aRapporten som helhet vänder sig till personer på alla nivåer som har till upgift att samverka kring barn och ungdomar. Syftet med denna övergripande strategi och fördjupningsmaterialet är att vara en utgångspunkt och ett stöd i arbetet med att ta fram lokala strategier för samverkan, med inriktning på målgruppen barn och ungdomarsom far illa eller riskerar att far a illa . (Från syftet)
*650 4$aChild
*650 4$aAdolescent
*650 4$aSocial work
*653 $aSamverkan
*653 $aBarn
*653 $aUngdom
*653 $aBarn som far illa
*653 $aSocialt arbete
*7101 $aSverige.$bMyndigheten för skolutveckling$4pbl
*852 $h8a310
*8564 $uhttp://www.socialstyrelsen.se/NR/rdonlyres/65451B97-DF3E-45C7-81F7-22F61E0E63AE/8499/200712331.pdf$zFulltext$galias: URL
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.