CAN:s bibliotek

Web-based alcohol ads mostly affect young people : web-based alcohol advertising
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Rapp.2175
Titel och upphov
  • Web-based alcohol ads mostly affect young people : web-based alcohol advertising
Utgivning, distribution etc.
  • IQ, Stockholm : 2013
Fysisk beskrivning
  • 21 s. : ill.
Serietitel - ej biuppslagsform
  • IQ report ; 2013:2
Anmärkning: Innehåll
  • Foreword. Web-based alcohol advertising in 2013. Alcohol marketing in Sweden. How Swedes search: web-use trends among Sweden's residents. Young adults' alcohol consumption. Summary. Sources.
Term
Indexterm - Okontrollerad
Institutionsnamn
  • IQ Utgivare
*00000660nam 122001933a 4500
*00128187
*00520150520092549.0
*008150520s        sw ||||      |00| ||eng c
*035  $a(SE-LIBR)17971433$x17971433
*24500$aWeb-based alcohol ads mostly affect young people :$bweb-based alcohol advertising
*260  $aStockholm :$bIQ,$c2013
*300  $a21 s. :$bill.
*4900 $aIQ report ;$v2013:2
*505  $aForeword. Web-based alcohol advertising in 2013. Alcohol marketing in Sweden. How Swedes search: web-use trends among Sweden's residents. Young adults' alcohol consumption. Summary. Sources.
*650 4$aAlcoholic beverages
*650 4$aAdvertising
*650 4$aInternet
*653  $aAlkoholdrycker
*653  $aReklam
*653  $aInternet
*7102 $aIQ$4pbl$0382848
*852  $hRapp.2175
*85641$uhttp://www.iq.se/public/assets/Documents/Alkoholreklam/IQ_alkoholreklamrapport_2013_ENG.pdf$zFulltext
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Dokument 
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörPlatsHylla
Ex1Tillgängligt CAN Rapp.2175