Hylla
Titel och upphov "Djurkampanjen" : en utvärdering
Utgivning, distribution etc. Stockholm, Folkhälsoinstitutet, [1999]
Fysisk beskrivning
Serietitel - biuppslagsform F-serie / Folkhälsoinstitutet ; 1999:2
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Den s k "Djurkampanjen" som Folkhälsoinstitutet startade 1995 är en riksomfattande opinionsinsats för klokare alkoholvanor. Två år senare togs kampanjen upp på nytt men med en något annorlunda målgrupp. Bägge insatserna har innehållit många delmoment och diskuterats livligt både inom och utom institutet. Sättet att arbeta med opinionsbildning har rönt stort intresse bland fackfolk. Det har därför varit extra värdefullt att utvärdera arbetet. (Från förordet)
Term
Indexterm - Okontrollerad
Institutionsnamn
*000 am
*00115657
*008070120|1999|||||||||||e||||||||||0|swe|d
*1001 $aLindén-Boström, Margareta
*24510$a"Djurkampanjen" :$ben utvärdering
*260 $aStockholm,$cFolkhälsoinstitutet, [1999]$y1999
*300 $a21 s :$bill.
*440 0$aF-serie / Folkhälsoinstitutet ;$v1999:2
*520 $aDen s k "Djurkampanjen" som Folkhälsoinstitutet startade 1995 är en riksomfattande opinionsinsats för klokare alkoholvanor. Två år senare togs kampanjen upp på nytt men med en något annorlunda målgrupp. Bägge insatserna har innehållit många delmoment och diskuterats livligt både inom och utom institutet. Sättet att arbeta med opinionsbildning har rönt stort intresse bland fackfolk. Det har därför varit extra värdefullt att utvärdera arbetet. (Från förordet)
*650 4$aPublic health
*650 4$aMass media
*650 4$aEvaluation studies
*650 4$aHealth education
*650 4$aCampaign
*650 4$aAlcohol drinking
*653 $aFolkhälsa
*653 $aMassmedia
*653 $aKampanj
*653 $aUtvärdering
*653 $aHälsoupplysning
*653 $aDjurkampanjen
*653 $aAlkoholkonsumtion
*7101 $aFolkhälsoinstitutet$0115360
*852 $hRapp.1570
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.